telephone03 - 8000 8000 envelopepro[at]moha[dot]gov[dot]my

phone  03 - 8000 8000       
email  pro[at]moha[dot]gov[dot]my


Soalan Lazim Hubungi Kami Aduan dan Maklum Balas Peta Laman

kdnfaqkdncontactuskdnfeedbackkdnmap

logo-header

logo-header

Piagam Pelanggan

Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang cekap dan berkualiti dalam:

  • Memastikan berita berkenaan mana-mana acara Kementerian Dalam Negeri (KDN) yang melibatkan Pengurusan Tertinggi KDN akan dimasukkan ke dalam Portal, Berita iKDN, Facebook dan e-board dalam tempoh 24 jam acara berlaku.

  • Memantau dan menyelaras kandungan Facebook KDN setiap hari.

  • Menyediakan dan menyebar kenyataan Akhbar mengenai sesuatu program/aktiviti KDN dalam masa satu (1) hari bekerja.

  • Memastikan aduan awam menepati tempoh-tempoh berikut:

      1. Akuan penerimaan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja.

      2. Maklumbalas untuk aduan yang diambil tindakan sama ada telah selesai, masih memerlukan siasatan lanjut atau aduan tidak berasas dalam tempoh 14 hari bekerja.

  • Menganalisis dan menyediakan laporan maklumbalas kepuasan pelanggan sebelum atau pada 10 hb bulan berikutnya.

AGENSI & PAUTAN LUAR


AGENSI & PAUTAN LUAR


alamat Setia Perkasa 1, 2, 7 & 9, Kompleks Setia Perkasa, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62546 Putrajaya
hubungi Tel: 03 8000 8000
Fax : 03-88891613 / 03-88891610
emel pro[at]moha[dot]gov[dot]my

Hakcipta Terpelihara © Kementerian Dalam Negeri 2018
Paparan terbaik pada Mozilla Firefox 3, Internet Explorer 10
dan Google Chrome dengan resolusi minima 1366x768

fb3 update tweet update youtube insta

Kemaskini Terakhir: 21 November 2024.
Jumlah Pelawat : 1121101

moha qrcode